2015. április 5., vasárnap



Anitiger - Húsvéti Book Tag

Szép vasárnapot!

Mostanában inkább mangákban mélyedtem el, konkrétan az Attack on Titan címűben, de persze jobb oldalon nyomon lehet követni az olvasásaimat. A héten könyvről már nem várható bejegyzés, viszont találtam egy ünnepi Book Taget, ami megtetszett. (Rosie the Reader youtuber csatornájáról vettem, az övé itt található. Egyébként egy bűbájos csajszi, érdemes a Book Talk videóit meglesni, ha értetek angolul és érdekel az ilyesmi.)

A book tag eredeti nyelve angol, szóval magamnak fordítottam le. Amennyiben kedvet kaptál a kitöltéshez (akár az általam fordított verzióval, akár az eredeti újrafordításával), bátran vidd a taget! Szabadon vihető, rabolható!

Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
❖❖❖❖❖

Nyulak – Egy könyv, amit sokszorosítani kéne, vagyis egy könyv, ami bár sorozat lenne (ha még nem az)

Persze így tökéletes, ahogy van, de annyira olvastam volna még…

Tojás – Egy könyv, ami meglepett

Egy átlag romantikus lávsztorit vártam, amihez hordhatom a vödröt, mert túlteng benne nyál… Nem az lett.

Vadászat – Egy könyv, amit nehéz volt kézbe venned

Nekem a klasszikus irodalom egy régi-régi mumus, pláne azok, amelyek túl sokat foglalkoznak a történelmi korral (szóval majd mindegyik). Gondolom a kötelezők iránt érzett heves, negatív érzelmeim miatt, de a Büszkeség és balítélet kézbevétele beletelt úgy 10 évbe…

Bárányok – Egy gyerekkönyv, amit még mindig élvezel

Harry Potter sorozat! Álomfogók!
Túl könnyű! Az ilyen és ehhez hasonló kérdésekre a válaszom mindig a Harry Potter-könyvek és a Gergő-regények lesznek!

Tavasz – Egy könyv olyan borítóval, ami a tavaszra emlékeztet

Jasper Fforde: A Jane Eyre eset könyv zöld borítója… Talán. De igazából nem tudom, miért kéne a tavaszra emlékeztetnie egy borítónak. Vagy hogyan?!
Egy könyv borítója lehet szép, aranyos, de nem képes az eszembe juttatni a tavaszi zápor előtti levegő illatát és nem hallom a virágot bontó rügyek körül zümmögő méhecskék dongását sem…

Jézus – Olyan vallási vagy spirituális könyv, amit szeretsz

Kizárásos alapon, ugyanis nem mondhatnám, hogy vannak hasonló könyveim… Persze vannak boszorkányos, wiccás könyveim, de attól, hogy valami érdekel, még nem válik kedvenccé. A Titok legalább segített, amikor padlón voltam: elterelte a figyelmemet.

Feltámadás a halálból – Könyv egy elhunyt szerzőtől

Szerintem azért Shakespeare jutott eszembe, mert vele ismerkedem, őt olvasgatom éppen.

Kosárkák – Egy könyv, ami az Amazon kosaradban vagy kívánságlistádon van épp most

Nos, nem igazán vezetem az Amazonos kívánságlistámat, inkább The Book Depository párti vagyok. Jelenleg egyik kosaramban sincsen semmi, de a kívánságlistám több oldalra rúg a TBD-n. Szóval a könyv:

Cukorka – Egy könyv, ami cuki

Neil Gaiman: Szerencsére a tej! Most abszolút ő jut eszembe a cukiságról, még eléggé a hatása alatt vagyok.

Kéne embereket is bejelölni, meghívni, de én ezt most kihagynám… Természetesen, ahogyan fent is említettem – ez a book tag szabadon vihető és rabolható! Akár újrafordítanád a kérdéseket, akár az én fordításomat tartanád meg!

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!

❖❖❖❖❖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése