2018. május 13., vasárnap



Május 15. Az állat- és növényszeretet napja | Nyereményjáték!



Május 15-én, kedden lesz Magyarországon Az állat- és növényszeretet napja, és ez alkalomból szeretnék kisorsolni köztetek egy olyan képregényt, aminek a központi témája az állatok szeretete! 

Aki olvassa a blogot, már kitalálhatta, hogy a MACSKAPÁSZTOR című Sarah's Scribbles-gyűjteményről van szó, amit nálunk a Fumax kiadó adott ki és a Doodle Time - Sarah's Scribbles – Magyarul oldal fordítója fordított. A megnyerhető kötet különlegessége, hogy a fordító a nicknevén dedikálta! :))

♡♡♡♡♡
A NYEREMÉNY:

Olvashattok róla a blogon:


TUDNIVALÓK:

Figyelmesen olvasd el, mert hiába nyersz, ha nem jelentkezel időben vagy nem tudjuk összehozni a postázást!

- Ezúttal is a miniwebtool.com –al sorsolok;
- nem fogok külön értesíteni senkit;
- a nyertes nevét közzéteszem egy blogposztban és külön a Facebook oldalon is, szóval érdemes figyelni;
- a képregényt kizárólag országon belül tudom postázni;
- a nyereményt kizárólag MPL automatába VAGY Foxpost automatába tudom küldeni, illetve postán maradó is lehet - akkor jelentkezz a játékra, ha valamelyik megoldás belefér (VAGY amennyiben hajlandó vagy átvállalni a postázási költségeket);
- ha 2018. június 3-ig nem jelentkezik a nyertes, akkor új nevet fogok sorsolni.

A JÁTÉK:

Igazából egyszerű a feladat: kövesd a Fumax kiadót és a Doodle Time Magyarul oldalt - ha engem is követsz Facebookon, annak  csak simán örülök ;) -, és válaszolj* ennél a bejegyzésnél hozzászólásban a következőkre:

1. Mikor és hol rendezték meg először Az állat- és növényszeretet napját?
2. Melyik állat a kedvenced, és miért?
3. Melyik a kedvenc Fumax kiadó által kiadott könyved / sorozatod?

*(A látványosan azonos válaszok azonnali kizárást vonnak maguk után a játékból!) 

SORSOLÁS: 2018. május 30-án (20 óra után)

♡♡♡♡♡
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet! 
♡♡♡♡♡
  

37 megjegyzés:

  1. Szia,
    Jelentkezem a játékra:
    A) Követések letudva
    B) Válaszok:
    1. A budapesti állatkertben rendezték meg először 1994. május 15-én AZ ÁLLAT- ÉS NÖVÉNYSZERETET napját
    2. Ha kutya és macska között kell választanom, akkor kutyusok, mert hűségesek maradnak
    3. Nem olvasok sorozatokat sajos

    VálaszTörlés
  2. 1. 1994. május 15-én a budapesti állatkertben.
    2. A tarajos sül. Egyszer láttam lefeküdni és beleszerettem... :) (Behúzta maga alá a nagy orrát meg a farkát és ráhengeredett gombóccá, hihetetlen cuki volt!)
    3. A Marsit olvastam eddig csak a Fumaxtól, de nem tetszett.

    VálaszTörlés
  3. 1. 1994. május 15-én a budapesti állatkertben rendezték meg elsőnek.
    2. A farkast imádom. Szerintem egy gyönyörű állat.
    3. Még nem olvastam Fumaxos könyvet, de ami késik nem múlik.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Köszönöm szépen a lehetőséget! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    1.Budapesten került megrendezésre, a budapesti állatkertben 1994.május 15-én.
    2. A farkas. Csodálatosnak tartom őket, ugyanis igazi túlélők és egyedül illetve falkában is jól megállják a helyüket.
    Mindezek mellett gyönyörűek, de egyben tiszteletreméltóak és félelmetesek is.
    3. A Széthullott Birodalom nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is jelentkezni, követem mind a három oldalt :)
    Válaszok:
    1. Az első Állat- és növényszeretet napját 1994. május 15.-én rendezték meg a budapesti állatkertben.
    2. Minden állatot szeretek,de van három kedvencem a kutya,bagoly és a macska. Ebből kettő megtalálható itthon is :D
    3. A Fumax kiadótól eddig csak Sarah Andersen könyveit ismerem,de őket nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  6. Szia ^^
    1.A budapesti állatkertben rendezték meg először 1994. május 15-én.
    2.A ló, mivel nagyon szeretek lovagolni, imádom a lovakat.
    3.A "Puha Boldog Puffancs" <3

    VálaszTörlés
  7. 1, 1994. május 5-én rendezték meg a budapesti állatkertben.
    2, vidra, mert a vízben alvás közben fogják egymás mancsait hogy ne sodorja őket egymástól távol az ár
    3, nem olvastam még a Fumax által kiadott könyvet/könyveket, de ha véletlenül megnyerném a Macskapásztort akkor tudnék választani :)

    VálaszTörlés
  8. Szia. :)
    Követés teljesítve. Válaszaim pedig:
    1. Magyarországon először 1994. május 15-én rendezték meg a budapesti állatkertben.
    2. A macska. Mert valamivel állandóan jobb kedvre tudják deríteni az embert.
    3. Hát ha Sarah képregényei érnek, akkor nálam azok a nyerők, de ha nem, akkor sajnos tőluk még csak mangát olvastam és azon belül is a Démonnapló fog nyerni.

    VálaszTörlés
  9. A követéseket megcsináltam. :D
    1. Kérdés: A Budapesti Állatkertben rendezték meg legelőször, 1994 május 14-én.
    2. Kérdés: Hmm... Ez egy nagyon nehéz kérdés számomra. Nagyon szeretem az állatokat és nem igazán szeretek kedvencet választani, mert minden állat fajt lehet valamiért szeretni. De a játék érdekében választottam. Az elefánt és a süni a kedvenc állatom (és a macskák, meg a kutyák... ahj, mondtam, hogy nehéz).
    3. Kérdés: Nem olvastam még a Fumax kiadótól. Őszintén szólva nem a kiadótól függően szoktam könyvet olvasni. Viszont számtalan Fumaxes könyv a várolistámon van.

    VálaszTörlés
  10. Helló!
    Most már a Fumax Kiadót és Doodle Time Magyar oldalt is követem.
    1. A budapesti állatkertben rendezték meg 1994. május 15-én, ami egy vasárnapi nap volt :) A gyerekek ingyen mehettek be. (Biztos nagy családi bulit lehetett csapni):D
    2. Gonosz leszek. A csirke, mert nagyon szeretem a melle húsát.
    3. Fumax kiadótól A marsi a kedvencem. Eddig háromszor olvastam, a belőle készült filmet a Mentőexpedíciót pedig kétszer néztem meg moziban, és további két alkalommal itthon. A könyv ott van a kedvenc könyveim között.

    VálaszTörlés
  11. Üdv! A követések rég megvannak, így bukkantam a játékra is. :)
    1. 1994. május 15., Fővárosi Állat- és Növénykert.
    2. Farkas, mióta az eszemet tudom. Az életmódja, a képviselt eszmények miatt. Meg amúgy is.
    3. Most épp a Razorland-trilógiát olvasom, úgyhogy legyen ez. :) De amúgy anno pont a Doodle time okán kezdtem el követni a kiadót anno, előtte nem ismertem. Pedig mennyi jó fantasy. *.*

    VálaszTörlés
  12. 1. A Fővárosi Állat-és növénykertben, 194 május 15-én.
    2.Nehéz kérdés, de talán a nyúl, mert volt egy nyuszim, aki nagyon fontos volt nekem.
    3. A Puha boldog puffancs a kedvencem.

    VálaszTörlés
  13. Szia! A követések már megvannak. :)
    1. Először 1994. május 15-én a Fővárosi Állat- és Növénykertben rendezték meg.
    2. Kutya, ló és legyen még a gekkó, mert vérbeli falmászó.
    3. A vér éneke és A marsi, meg mindhárom Sarah Andersen könyv.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Üdv! Jelentkeznék a játékra. A követések már megtörténtek :)
    1) 1994. 05.15.-én, a Fővárosi Állat-és növénykertben került megredezésre.
    2)Nekem a farkas a kedvenc állatom, óvódás korom óta, nem igazán tudom megállapítani miért. Mindig is fenségesnek, túlélőkként tekintettem rájuk, egyszerűn tökéletesek.
    3) Mark Lawrence-A Széthullott birodalom trilógiáját olvastam a fumaxtól, és egyszerűen imádtam. +A felnőni kiábrándítót is olvastam :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
    1. 1994. május 15-én a budapesti állatkertben.
    2. A kedvenc állatom a róka 🦊, igazából nincs különösebb oka, csak nagyon szeretem őket.
    3. Épp most olvastam el a Minden szív kaput nyit című könyvet Seanan McGuire-tól és nagyon tetszett, szóval jelenleg az a kedvenc könyvem tőlük.

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    1. Budapesten 1994. május 15-én rendezték meg.
    2. Kedvenc állatom a kutya, mert nagyon okos állatok és mi emberek néha meg sem érdemeljük őket akkora önzetlenség lakozik bennük :)
    3. Josh Malerman: Madarak a dobozban című könyve nagy kedvencem lett, de persze imádom a Sarah's Scribbles sorozat könyveit :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. 1.Budapesten került megrendezésre, a budapesti állatkertben 1994.május 15-én.
    2.Labrador kutya, mert egy szeretetgombóc.
    3.Emily the Strange

    VálaszTörlés

  18. 1. A budapesti állatkertben 1994. május 15-én.
    2. A házunkban most két kutya és egy macska van. A macska közelebb áll hozzám, mert ő mindig mellettem van, emiatt több szeretetet ad.
    3. Assassin Creed sorozat

    VálaszTörlés
  19. 1.: 1994. május 15-én a budapesti állatkertben rendezték meg.
    2.: A legtöbb állatot szeretem. Főleg a kutyákat és cicákat. A kutyákat azért szeretem, mert okosak és viccesen buták egyszerre, és persze nagyon hűséges és eszméletlenül cukik. A cicák is okosak és viccesen buták egyszerre, viszont önfejűbbek, de ez sem baj.
    3.: Be kell valljam őszintén, hogy nem olvastam még tőlük, de van pár a várólistámon tőlük. És ami a legjobban felkeltette a figyelmem az a John Cleaver könyvsorozat.

    VálaszTörlés
  20. 1. 1994. május 15-én a budapesti állatkertben.
    2. Macska. Imádom, hogy öntörvényűek, nem lehet nekik parancsolni, inkább ők nekem, de mégis annyira tudnak szeretni. Sőt már az életemet is megmentették.
    3. Sok kedvencem van. Riyria krónikák, Lőpormágus trilógia, Vér éneke, Térség sorozat

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Köszi a lehetőséget :)
    1. Budapest, 1944. 05.15.
    2. Kutya, kígyó. Elsőt, mert nekem is van és imádom, mert meg alapjáraton hűségesek, jó társak. Kígyó, mert szépek és különlegesek.
    3.Temperance Brennan sorozat.

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    1. 1944. május 15-én rendezték először a budapesti állatkertben.
    2. Mosómedve, mert halálosan cuki, és a varjakat is imádom, mert szerintem szintén cukik és szépek. :D
    3. Sarah Andersenen kívül a Nem vagyok sorozatgyilkos sorozat a kedvenc.

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Ridély Rebee néven mentek a követések.
    Íme a válaszaim:
    1. 1994. május 15.-én rendezték meg legelőször az állatok és növények világnapját a budapesti állatkertben.
    2. A kedvenc állatom a róka, mert annyira viccesek tudnak lenni és olyan a hangjuk mintha kacagnának. De nagyon szeretem a macskákat is, mert mindig tudnak meglepetéseket okozni az embernek és szintén nagyon viccesek.
    3. Őszintén eddig nem olvastam még a Fumax-kiadó könyveit, de nagyon szemezgetek az Assasin's Creed könyvekkel.

    VálaszTörlés
  24. Szia, köszi a lehetőséget! :)
    1. 1944. május 15-én rendezték először a budapesti állatkertben.
    2. Az a helyzet hogy nem vagyok valami nagy állatbarát... :/ De a nagy, fekete madarakért, hollókért, varjakért azért odavagyok rendesen, olyan gyönyörű és tekintélyt parancsoló állatok :)
    3. Eddig csak két könyvet olvastam a kiadótól, a Menedéket és a Felnőni kiábrándítót, de mindkettőt nagyon szerettem! :)
    Mindhárom oldalt követem :)

    Puszi,
    Virág

    VálaszTörlés
  25. Szia! Köszi a szuper játékot :)
    1. 1944. május 15-én a budapesti állatkertben rendezték meg először
    2. a delfin a kedvenc állatom, gyönyörű és nagyon okos állat, ha minden igaz, nyáron úszni is fogok velük, nagyon várom :)))
    3. a kiadótól eddig a Felnőni kiábrándítót és a Marsit olvastam, mindkettőt imádtam :)
    egyébként Merci Lévai néven követem a blogod

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Oldalak követve (Viktória Móczár néven), köszönöm a lehetőséget!
    1. A budapesti állatkertben rendezték meg először 1994. május 15-én Az Állat- és Növényszeretet Napját
    2. Ha választani kéne, akkor kutyás lánynak mondanám magam, de akkor szép közepes/nagytermetű, hosszú szőrű kutyusok előnyben! Egyébként mostanság nagyon sok madarat látunk a kertünkben (pár éve Velencére költöztünk, de szeretek Pesten lenni, így nekem túl nyugis otthon...), szóval még éjszaka is csicseregnek, olyan kis jófejek :D A cinke a kedvencem.
    3. A kiadótól eddig csak Vivien Holloway könyveit olvastam, pont most olvasom a Mechanikus farkast, eddig nagyon tetszik! Sajnos képregényt még egyet sem sikerült beszereznem, de reményeim szerint ez legkésőbb a Könyvhéten változni fog! :)
    Üdv,
    Viki

    VálaszTörlés
  28. Az oldalakat már régóta követem (de okoztam neked is egy kis örömöt)
    94-ben 05. 15-én a BP-i állatkertben.
    Minden állatot nagyon szeretek, köztük a hüllőket és a pókokat is, de ha egyet kellene választanom, akkor azok a farkasok lennének, mert mindent odaadnak a "családjukért", egyedül pedig olyannyira magányosak lesznek, hogy bele is pusztulhatnak.
    A kedvenc sorozatom pedig a most kisorsolandó Sarah Andersen Doodle Time-ja ^^
    Őszintén szólva, nem szoktam ilyeneken részt venni. Csak a könyv miatt teszem :)

    VálaszTörlés
  29. Huhh, tetszik a játék. :)
    1) A budapesti állatkertben rendezték meg először, 1994. május 15-én.
    2) Igazából biztos nagyon rossz ember vagyok, de nem rajongok igazán egyik állatért se. Ha mindenképp kell mondani egyet, akkor a delfin az, amelyiket csodálom, és talán megsimizném... :) Vagy a lakótelepünkön ugrándozó mókuskák... De nekem nem kéne egyik se...
    Szerintem nem olvastam még Fumaxos könyvet, de jópár van a"közeljövőben elolvasandó"-listámon: pl. Az idő gyermekei, Artemis...

    VálaszTörlés
  30. 1.A budapesti állatkertben rendezték meg először 1994. május 15-én Az Állat- és Növényszeretet Napját
    2. A lovak és a hörcsögök��mindig meg tudnak nevettetni.
    3. Puha boldog puffancs (imádom Sarah könyveit)

    VálaszTörlés
  31. 1. 1994. május 15-én a budapesti állatkertben.
    2. A tarajos sül. Egyszer láttam lefeküdni és beleszerettem... :) (Behúzta maga alá a nagy orrát meg a farkát és ráhengeredett gombóccá, hihetetlen cuki volt!)
    3. A Marsit olvastam eddig csak a Fumaxtól, de nem tetszett.

    VálaszTörlés
  32. 1. 1994 május 15-én rendezték meg először a Budapesti Állatkertben
    2. háziállatok terén kutya-macsak, vadállatok közül pedig tigris, medve, mókus, szurikáta
    3. rengeteg van, de például a Térség sorozatot nagyon szeretem, és a Sarah's Scribbles könyvek is nagy kedvencek

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni! :)
    A; Követem és követem :)
    B;
    1. 1994. május 5-én a budapesti állatkertben rendezték meg először.
    2. Egészen kislány korom óta a farkas a kedvenc állatom (főleg az alaszkai fehér farkas). Talán azért ő lett a kedvenc állatom, mert mindig is kutya-párti voltam, de valahogy mindig is vonzott a farkasok szabadsága. Ráadásul szerintem nagyon szép állatok, és szívesen örökbe fogadnék egyet névlegesen (de úgy tudom, hogy most nincs farkas az állatkertben).
    3. A kedvencem az bizony a Veszélyes amazonok, amiért én iszonyú hálás vagyok! Mikor megláttam, hogy az antológiában megjelentetik Diana Gabaldon előzmény novelláját az Outlanderhez én hirtelen azt sem tudtam, mihez kezdjek magammal.

    Köszönöm a játékot! :)
    Libricica

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    1994. május 15-én rendezték meg először a budapesti állatkertben.
    Kedvenc állatom a sivatagi róka talán. Ő volt az első állat a legelső állatkerti látogatásomon, akinél nem kezdtem el sírni. (Voltam vagy 2 éves) Azóta megmaradt a szeretetem feléjük! :)
    Imádom a Fumax könyveit, de a legkedvencebb az a Széthullott Birodalom sorozat, a Vörös nővér és igazából minden Mark Lawrence-től ^^'

    Köszönöm a játékot és a lehetőséget! :)

    Szép estét!
    Gina

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    1./ A budapesti állatkertben rendezték meg először 1994. május 15-én AZ ÁLLAT- ÉS NÖVÉNYSZERETET NAPJÁt.
    2./ A kedvenc állatom a kutya, mégpedig a francia bulldog. A családunknak is van egy ilyen fajtájú kutyája és az első perctől kezdve belopta magát a szívünkbe.
    3./ Kedvenc Fumax kiadó által kiadott könyvet nem tudom mondani, mert eddig még nem volt szerencsém olvasni a kiadó könyvei közül.

    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  36. Ejj, amikor molyon láttam, hogy már egy ideje megy ez a nyereményjáték, azt hittem lemaradtam a lehetőségről és majdnem szívrohamot kaptam...aztán olvastam itt hogy szerencsére még nincs vége :D

    Szóval:
    0. mind3 oldal követve
    1. 1994. május 15-én rendezték meg először a budapesti állatkertben.
    2. Természetesen a macska :) valami oknál fogva kifejezetten bájosnak tartom a macskákban a makacsságukat meg azt a "nemesi öntudatot", amiért sokan falra másznak tőlük.
    3. Hogy őszinte legyek, Fumaxos könyvek közül még csak a Felnőni kiábrándítót olvastam, de persze ez nem végleges állapot ;)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  37. Szia! De örülök, hogy van nyereményjáték erre a könyvre!
    1. 1994. május 15-én volt először :D
    2. A kedvenc állatom a házimacska talán. Néha én is annak érzem magam, és úgy szeretnék a nap 22 órájában aludni, mint ők. Dorombolni, enni, pihizni. És remekül tudok nyávogni. ÉS macska a kínai horoszkópom.
    3. Már több könyvüket olvastam tőlük :D
    Név szerint:
    Josh Malerman: Ház a tó mélyén
    Josh Malerman: Madarak a dobozban
    Dan Wells: Fragments – Töredékek
    Dan Wells: Partials – Részben ember

    Köszönöm a lehetőségeet! :DD

    VálaszTörlés