2018. március 9., péntek



Book A Sloth Club | "Mini karácsony" 5.



A témához tartozó bejegyzések a „book box” címke alatt elérhetőek.

BOOK A SLOTH CLUB

Annyira elvarázsolt hangulatban mentem március 8-án a dobozért, hogy sikerült borzasztóan beégnem az átvétele előtt. Story time: Gondoltam, hogy szépen megtankolok, ha már egy benzinkúton veszem át a csomagot. Le is játszottam magamban, hogy kiszállok, köszönök, borravaló, megkérni a kutast, melyikből mennyit tankoljon nekem és go a csomagért. Gyerekek! Hát a kutas utánam szólt, miután eldaráltam neki, hogy „95-öst kérek, és kérem, tankolja tele. Köszönöm. Azonnal jövök.”, hogy: BOLDOG NŐNAPOT! Lazán visszaszóltam, hogy magának is… Belépve az ajtón lefagytam és el kezdett égni a fejem. Csomag átvéve, megyek vissza a pasihoz, akinek körbeért a vigyor a fején, és muszáj volt közölnöm vele, hogy Szép napot szerettem volna kívánni... Azt mondta, hogy ma már a sokadik nő vagyok, akivel ezt eljátszotta, pedig még 9 óra sincs, viszont kezd emiatt bűntudata lenni. Mondtam neki, hogy ne legyen, vicces sztori lesz belőle, amikor mi, nők elmeséljük… ;)
És… akkor a dobozról is pár szó… ;)
A kicsomagoláshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩
SPOILER VESZÉLY!

❖❖❖❖❖
TÉMA

ÖTÓRAI TEA

Nem nagyon volt elképzelésem a könyvet illetően, de nem is nagyon szeretek azon gondolkodni, hogy vajon mi lehet a csomagban, mert ha beleélem magam, de mégsem azt a könyvet kapom, akkor az baromi nagy koppanás, nem? Szóval én a nasikon és az egyéb tartozékokon szoktam molyolni, és márciusban párat sikerült is eltalálnom. (A következő doboz hozzávalóira a témát tekintve egy deka tippem sincs… O.o)

ÁPRILISI DOBOZOK
MAGYAR TÉMA: GONDOLAT SPIRÁL
ANGOL TÉMA: MAGIC AND DIVINERS
Vásárlási időszak: Március 10 (10h) - Március 31
Kiszállítási időszak: Április 11-től

FANDOM DOBOZ: SARAH J MAAS
Vásárolható dobozok száma: Limitált
Vásárlási időszak: Március 3 (10h) - Április 30
Kiszállítási időszak: Május közepétől

3-6-12 hónapos csomagok folyamatosan vásárolhatók. Ajándékutalványok is!
A KÖNYV


Bár valahogy sikerült annyira ráállnom az áprilisi dobozra, hogy a Gondolat Spirál témát vártam erre a hónapra, ne tudjátok meg, hogy mennyire megörültem ennek a könyvnek! Egyből két esemény ajándékozós polcáról le kellett kapnom, mert nagyon szerettem volna egy példányt a könyvből. Tök jó, hogy ismét egy kívánságlistás könyv érkezett a dobozzal.

FÜLSZÖVEG:
Edward ​még csak tizenhat éves, és már Anglia királya. De sajnos épp haldoklik, ami elég kellemetlen, ha azt nézzük, hogy inkább az első csókja tervezésével kellene foglalkoznia, mint azzal, hogy kire is hagyja a trónt…
Jane Edward unokatestvére, akit sokkal inkább érdekelnek a könyvek, mint a romantika. Szerencsétlenségére Edward beleegyezett a megházasításába, hogy ezzel bebiztosítsa a trónöröklését. Ráadásul van valami igen furcsa a neki kiválasztottban: Gifford ugyanis egy ló. De tényleg, a férfi minden egyes nap hajnalán egy nemesi szénafalóvá változik – csak hogy naplemente után a fogai között szénaszálakkal változhasson vissza emberré. Ettől eltekintve azért meg kell hagyni, hogy roppantul jóképű, és Jane szívében szép lassan hely szabadul fel számára is.
A történet egyre zűrösebbé válik, ahogyan Edward, Jane és Gifford egy kolosszális összeesküvés közepén találják magukat. Miközben a királyság sorsa a tét, hőseinknek saját összeesküvést kell szőniük, számos harcot megvívniuk, kalandozniuk, s a szívük sem maradhat szárazon. De vajon sikerül véghezvinniük a tervüket, amíg a fejük még a helyén lehet?

APRÓSÁGOK

2 db Walkers teasütemény (Walkers skót keksz), az egyik körültekintően gluténmentes. Kétféle ízesítésű vajas kekszet kaptam: egy csokoládé darabokkal megszórtat és gyömbéreset. Még nem kóstoltam meg, de elég különlegesnek tűnik elsőre, szóval kíváncsi vagyok rájuk! (Talán a csoki darabosra egy kicsit jobban.)

(UPDATE: A poszt megírása utáni 5 percben megettem a csoki darabos kekszet (eddig bírtam, ez van), és isteni finom. Szemezek a gyömbéressel. UPDATE2: Az is finom volt. :D)

Kandispálca a Coffeetry-tól. Juj, ilyet már egyszer kaptam és felhasználtam, aztán el is felejtettem, hogy mennyire finom volt. Igazi függőséget okozó különlegesség!

London témájú teás dobozba rejtett tea (New English Teas), nekem English Breakfast Tea jutott, ami nagyon vagány piros telefonfülke formájú / mintájú. (Még nem kóstoltam meg, de majd kipróbálom, ha elfogy a most használt szálas teám.)


Tea illatú fürdőbomba, amiből nekem citrom illatú jutott, de 6 verziója is volt a dobozokban. (Mondjuk, kifejezetten örülök, hogy nem a levendulásat kaptam, mert arra allergiás vagyok. :D) Érdekesnek tűnik, de citrom tea illatú fürdővíz? Hááát… Mindenesetre illatra isteniiii~~~~~ 

„Az esős napokat otthon kell tölteni, egy teával és egy jó könyvvel” feliratú, nagyon tetszetős könyvjelző! Nekem már maga a (képes)lap is nagyon bejött, amin a tartalom van kilistázva, de ez a könyvjelző szuper bájos. Egyre jobb és jobb az extra cuccok dizájnja! 

A KEDVENC elemem: porcelán teás bögre szett (Tea Time, Sandbury)! Nézegettem a képeket, és mint általában most is többféle mintázatú dolgot kaptunk, de nekem az enyém első látásra szerelem! Már felavattam, és tökéletesen szuperál. Egyszerűen imádom, totál passzol a témához, a könyvhöz és nagyon aranyosan is néz ki. (A csajos énem öröm ujjong a csomagtól!)

A második kedvenc elemem a cukker lajháros teatojás (link), ami nagyon viccesen néz ki, amikor ereszti a teát! (Pechemre piros bogyós teám van éppen, ami miatt nagyon úgy nézett ki, hogy durván elvérzik szegény lajhárka…) 
A poén az, hogy kb. a csomag kibontása előtt egy órával nézegettem Wish-en ugyanezt a lajháros teatojást, és azon gondolkodtam, hogy be kéne dobni a zárt BASC csoportba, hátha kapva kapnak az ötleten. :’D

ÖSSZESSÉGÉBEN



Egyetlen hajszállal marad le nálam az előző csomag után, vagyis ez a második kedvenc csomagom. Úgy látom, hogy nagyon sokat fejlődtek az első dobozok óta, folyamatosan érződik rajtuk a haladás – dobozról dobozra javítanak valamin, ráadásul frankó a kommunikációjuk, és szerintem az ár-érték arány is stimmel.

Várom a következő dobozt!

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
❖❖❖❖❖



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése