2018. február 5., hétfő



2018. február 14. | International Book Giving Day 2018 - Könyvajándékozás nemzetközi napja 2018



Én eléggé szeretem a könyvelhagyós kezdeményezéseket – pl. tavaly írtam a Nagy Könyvelhagyó Hétvégéről is egy posztot, aztán részt is vettem benne -, de idén egy nagyobb, nemzetközi eseményen akadt meg a szemem a Molynak hála!
Már kinéztem, hogy szerdára esik, amikor 10-18 között melózom, de azért igyekszem kitalálni valamit, viszont úgy gondoltam, hogy felhívom a ti figyelmeteket is erre a kedves kezdeményezésre!
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
A nemzetközi részéről:

Elys Dolan, az esemény hivatalos illusztrátora ebben az évben mindenféle kreatív cuccot alkotott az ajándékozáshoz: bannert, logót, könyvjelzőt és könyvbe ragasztható matricát is! Ez utóbbi kettőt a hivatalos weboldalról letöltheted és az ajándékba szánt könyv(ek)be beleteheted, így amikor #BookGivingDay2018 hashtaget használva lősz egy fotót a közösségi médiába, akkor tudni fogják, hogy részt vettél az eseményben! ;) A nagyon bátor emberek taggelhetik is az esemény kitalálóit: @bookgivingday & @elysdola!



A magyar megvalósításról:
Az alábbi szöveg a „Könyvajándékozás nemzetközi napja 2018” Molyos esemény leírása, @blueisthenewpink irománya!

Február 14. a Könyvajándékozás nemzetközi napja!
Ezen a napon az a cél, hogy a lehető legtöbb gyerek kezébe könyvet adjunk.
Részvételhez 2018. február 14-én:
– ajándékozz könyvet egy barátnak/barát gyerekének vagy családtagnak,
– hagyj könyvet egy váróban, ahol gyerekek olvashatják
vagy
– adj jó állapotban lévő használt könyvet könyvtárnak, kórháznak, intézetnek vagy olyan szervezetnek, amely hátrányos helyzetű gyerekeknek könyvet oszt.

Itt: írd le a sztoridat, ha lehet, fényképpel. (Tavaly úgy csináltuk, hogy a könyv takarta a gyereket, vagy csak könyvet fotóztunk.) Erre létrehoztam egy zónát: https://moly.hu/zonak/book-giving-day
Közösségi médiában használd a #bookgivingday hashtaget, ha posztolsz erről, így a szervezőkhöz is eljut.
Bővebben, angolul, letölthető poszterrel, könyvjelzővel:
És természetesen Facebookon is megnézhetitek az eddigieket: https://www.facebook.com/BookGivingDay/

Az idei illusztrációk Elys Dolan munkái.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a linkelt weboldalakról származnak, Elys Dolan munkái.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése