2017. december 25., hétfő



AniTiger - Karácsony Book Tag


Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Most néztem meg a tévében a Karácsony Artúrt, tegnap délután a családdal megnéztük a Hull a pelyhest, szóval az én lelkemben nekiállt tombolni a Karácsony. (Mondjuk este elmentünk a városba Pokemon GOzni a barátaimmal és eléggé posztapokaliptikus volt a helyzet, annyira ki volt halva a város! :D)
Erre a tagre @K_A_Hikari hívott ki, az Írásaim bloggerinája. Az ő kitöltését IDE kattintva olvashatjátok.
☃ ☃ ☃ ☃ ☃
1. Várakozás - A karácsonyi izgatottság valójában - Melyik könyv megjelenését várod a legjobban?



Igazából csak az angolt akartam beírni, de épp ma kapott borítót a magyar megjelenésű regény és már eleve a kívánságlistámon van, mióta bejelentették a megjelenését, szóval őt is VÁROM!

2. Karácsonyi dalok - Egy könyv vagy író, akiről csak ódákat tudsz zengeni

Egy igazi elszabadult elméjű kretén a pasi, de zseniálisan ír nagyon beteg sztorikat! :D

3. Mézeskalács-házikó - Egy könyv vagy sorozat, aminek elvarázsol a világfelépítése

Azt hittétek, hogy a HP-t fogom írni, mi? Hát Rick Riordan világa a félvérekkel sokkal jobban fel van építve, mint JKR varázsvilága. Sokkal kevesebb „baki” szerepel benne.

4. Karácsonyi ének - Kedvenc klasszikusod, vagy amit el szeretnél olvasni

Abszolút favorit, szerintem december végén / január elején sort fogok rá megint keríteni, mert nem telhetnek el nélküle az ünnepek.

5. Karácsonyi édességek - Melyik könyvet szeretnéd karácsonyra?

Mindet megkaptam, amire vágytam.
Egy szavam sem lehet, mert nagyon felkészült és csodálatos ajándékozóim voltak! *.*

6. Gyertyák az ablakban - Melyik könyv hozza meg a meghitt karácsonyi hangulatot?

Most éppen őt olvasom – és iszonyatosan jópofa, nagyon karácsonyi, nagyon ünnepi!

7. Karácsonyfa és dekoráció - Melyik a kedvenc könyvborítód?

Most éppen ő, de nálam ez kb. 5-10 percenként változik. :D

8. A karácsony öröme - Mit szeretsz a karácsonyban? Mi a legszebb karácsonyi emléked?

A legszebb Karácsonyom idején két emberrel és egy állattal többen ültünk a karácsonyi asztalnál december 24-én délután… (oké, a bundás az asztal alatt várta a falatokat). A fa igazi volt. Egyébként szeretem a Karácsonyt, nagyon imádom a vele járó felhajtást – még akkor is, amikor úgy tűnik, hogy megőrülök tőle. De ez az idei valahogy gyengébb, mint az előzőek, hiába ettünk jókat, néztük meg a Hull a pelyhest közösen és éreztük tök jól magunkat. :)) Ma meg holnap még együtt vagyunk és feldobjuk egymást. A családi pókerezés még hibádzik idén, pedig nálunk az is tradíció. ;)

☃ ☃ ☃ ☃ ☃
Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
☃ ☃ ☃ ☃ ☃


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése