2017. július 26., szerda



Brittainy C. Cherry: Lebegés (Az vagy nekem 1.)



Ő és én együtt… Képtelenség volt még elképzelni is. Mindketten instabilak, sérültek voltunk, nem szólt mellettünk semmi sem. 
Ő volt a mennydörgés, én a villám, és már csak pillanatok választottak el bennünket attól, hogy kitörjön a tökéletes vihar.


Fülszöveg:
Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Üresek voltunk. A múlt sebei a földre húztak minket, pedig mi lebegni szerettünk volna. Ő mennydörgés volt, én villámfény – soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. Nyers és valódi. Mint az enyém.
Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennünk rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Könyv információk:

Eredeti mű: The Air He Breathes
Eredeti megjelenés éve: 2016

Libri, Budapest, 2016
390 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789633108284 ·
Fordította: H. Prikler Renáta
A sorozat részei:

2. Tűzeső
3. Csendfolyó
4. The Gravity of Us

(befejezett)
(Az értékeléshez olvass tovább!     )


Figyelem! Káromkodást tartalmaz!


Miért olvastam el?

Más bloggerek ajánlóiból is szoktam szemezgetni, ezzel a könyvvel is így találkoztam. Bevallom, nekem szimpatikus volt ez a felnőtt romantikus történet, így amikor a kiadó belecsapta egy akcióba, akkor több más könyvükkel együtt ez is bekerült a kosaramba. :))

A történetről…

Adott két özvegy főszereplő, akik szinte szerelmük hajnalán - de az esküvő és a gyermekáldás után - vesztik el a kedvesüket autóbalesetben. Az összetört szívű, zárkózott Tristan Cole és a szülei szerelmes levelei felett szomorkodó Elizabeth Baley felváltva, E/1-es szemszögben meséli el az életüket, a találkozásukat és azt, hogyan próbálják szeretteik emlékét életben tartani... egymással. 
Ez utóbbit leszámítva egyébként nekem nagyon is rendben volt a történet! Aranyos kutya, cuki gyerek, bimbózó, ám roppant körülményes testi, majd szerelmi kapcsolat egy kis drámával - nagyon élvezetes kikapcsolódás volt!


Volt valami reménykeltő ezekben a szerelemtől csöpögő könyvekben. Bár változatlanul fájt a szívem, segítettek elhinni, hogy nekem is tartogat még valamit a jövő.


A szereplőkről…

Elizabeth elég furcsa volt, nem igazán tudtam vele dűlőre jutni, mert nagyon kétfelé húzott. Egyrészt totál odáig van a halott férjéért, másrészt lohol a civilizálatlan kinézetű, morcos szembe szomszédja után, akiről ráadásul az első körben megállapítja, hogy egy „köcsög”. Furcsa ez nekem. Ahogy az is, hogy belemegy a könyvklubon való részvételbe, holott a város legpletykásabb társasága invitálja... Akármennyire is könyvbarát vagyok, van az a társaság, ahova be nem tenném a lábam!

Viszont Elizabeth kislányát, Emmát egyből imádtam, ugyanis a kiscsaj Hotel Transylvania rajongóként egy mumifikált mackó boldog tulajdonosa és imádja a zombihangon elmesélt esti meséket! Zabálnivaló! Kicsit összetört a szívem a balul sikerült ott alvós bulija miatt... (Tuti, hogy nekimentem volt a társaságnak Elizabeth helyében, de ha mást nem, a nőt tuti megfejeltettem volna a tornáckorláttal!)

Elizabeth barátnője, Faye volt még érdekes (és egyben elég ordenáré) jelenség a regényben, ugyanis szinte bárkivel elmegy egy körre, ráadásul szinte minden esetben elnevezi a férfiak alkatrészét ÉS elmeséli majd mindenkinek, akivel szóba kerül. (És szóba kerül, hiszen szóba hozza...) Faye olyasvalaki, akit nem bánok, hogy nincs hozzá hasonló a baráti körömben.

Tristan Cole... Oké, én odáig voltam a lerázó, bunkó stílusáért is, de akkor lopta igazán magát a szívembe, amikor egy kicsit mást is mutatott magából, mint a morcos favágót. Már akkor meghatott, amikor megmentette Faye bőrét (enyhe spoiler: a kutyaszaros eset), de a fészerében megbúvó dolgoknál viszont majdnem sírva fakadtam. Még ez a pasi! Persze előfordulhat, hogy a fia kedvenc könyvei után magára tetováltatott mindenféle klasszikus és egyéb gyerekmesés mintáknál beleszerettem... ♥ 
Ebben a pasiban egyedül az nem volt szexi, hogy hajlamos hajnalban füvet nyírni...
  
Problem?
Helyesírási hibák akadtak a műben, vagyis akad benne néhány figyelmetlenségből elírt, kihagyott betűs szó. (Pl. Medows, Amimal Planet, etc.)

Összességében

Nagyon megrázó, nagyon felbolygató sztori. Meglepően olvasmányos és izgalmas történet, szinte képtelen voltam elszakadni tőle, mégis meggyűlt vele néha a bajom. Talán Elizabeth furcsa döntései, talán Faye becenevei, talán a folyton felbukkanó és nagyon ellenszenves Tanner zavartak be, de Emma és Tristan részei mindig felpezsdítettek! Szerettem a könyvmolyos, fandomos utalásokat, mivel imádom a Harry Pottert, a Percy Jacksont és a többi említett mesét és filmet is! 
Néha kellenek ezek a szerelmes, érzelmes, megható, de kemény történetek, amik kicsit kivágják a biztosítékot és megzavarják az embert. Egészen biztos, hogy fogok még olvasni az írónőtől, ugyanis miután befejeztem, szinte beleőrültem a gondolatba, hogy nincs meg a Tűzeső (a második rész) otthon.

Értékelés: 5

Folytatás? 100%, hogy beszerzem a folytatásokat is, amik egyébként más párosokról szólnak és lényegében önálló regények.

Ajánlom, ha….
...szereted a tragikus szállal rendelkező, gyászolós, de gyászból felépülős történeteket;
..imádod a porcukros, majdhogynem bonyodalommentes romantikus regényeket (...azért van benne bonyodalom!);
...kedveled az erotikus, felnőtteknek szóló könyveket!

Kedvcsináló idézetek:
Odamentem hozzá, és mellé ültem. – A magáé a bolt?
– Az enyém. Az utolsó négyzetcentiméterig. Hacsak nem szeretné megkapni. Mert ha igen – folytatta kacagva –, máris a magáé. Minden négyzetcentimétere.
– Mit mondjak… Csábító ajánlat. És ha nem olvastam volna Stephen King összes könyvét legalább ötször, talán fontolóra is venném, mert nem tudnám, hogy egy Hasznos Holmik nevű üzlet tulajdonosának lenni mekkora kockázatot jelent.
– Én is szívesebben neveztem volna Meghallgatott Imáknak, de nem vagyok egy vallásos fickó, ezért letettem róla. De ezt ne mondja el senkinek.
– Csak úgy, mellékesen… Szerintem ostoba dolog volt Zeusznak elnevezni egy ilyen kis seggdugaszt.
Elégedetten elvigyorodtam. – A fiam, Charlie nevezte el így. A Percy Jackson és az olimposziak első kötetét olvastuk éppen, a Villámtolvajt, és Charlie egyszerűen a görög mitológia rajongója lett. Amikor befejeztük a könyvet, hónapokat töltöttünk az istenek tanulmányozásával. Szinte egyszerre szeretett bele a Zeusz névbe és egy közepes termetű kutyába a menhelyen, aki méreteiben nem igazán ért fel a hatalmas istenséghez. Emlékszem, valami olyasmit mondott, hogy „Apa, nem a méret számít. Attól, hogy kicsi, még hívhatjuk Zeusznak.”
– Nem hiszem, hogy illően bemutattak volna bennünket egymásnak – jegyezte meg tánc közben Faye. – Szóval maga az a pénisz, aki időnként megfordul a legjobb barátnőm vaginájában.
Nos, így is lehet mondani. – Maga pedig az a nő, akit egyetlen szülő sem szeretne a lánya mellé legjobb barátnőnek. 
♡♡♡♡♡
Képgyűjtemény a Pinteresten: 
The Air He Breathes kiadások a GoodReadsen!
♡♡♡♡♡


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése