2017. február 14., kedd



AniTiger és a „Megérdemlik egymást” párosok | Valentin Projekthét 2017


Na, még egy utolsót a végére!

Ma olyan szerelmeseket hoztam, akikről 1) már olvastam – Mily’ meglepő! -, 2) kizárólag egymással tudom őket elképzelni. Senki, de senki mással: NEM. Ha gonosz akarnék lenni – és az akarok -, akkor azt is mondhatnám, hogy az elmebajaik kiegészítik egymást. Ők a „megérdemlik egymást” párosok… róluk szól a mai poszt, de előbb egy kis összefoglaló!

Mi történt eddig a projekthéten?

Tegnap megírtam, hogy melyik az az 5 kedvenc szerelmespárom, amelyik fantasy / urban fantasy világban él, illetve összeszedtem az 5 kedvenc normális szerelmespáromat is. (Katt ide érte!) Előtte elkészült egy olyan kérdezz-felelek, amiben a projekttagok kérdeztek egymástól mindenfélét, illetve egy angol oldalon talált taget is lefordítottam, aztán kitöltöttem: Mushy Gushy Booktag.
A napokban hoztam két romantikus könyvajánlót is, ha már piros szívbe borult az ország. Az egyik könyv egy zseniális magyar író műve - On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? -, ez a regény inkább a romantikus ifjúsági / YA kedvelőinek szól. Ha viszont egy nagyon bájos, történelmi romantikus regényt szeretnél olvasni, akkor szabad szívvel ajánlom a következő könyvet: Julianne Donaldson: Edenbrooke!

Jó olvasást, aztán lessetek át a többiekhez is!
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
„Megérdemlik egymást” párosok

1) Anastasia Steele és Christian Grey  Árnyalat-trilógia (A szürke ötven árnyalata, A sötét ötven árnyalata, A szabadság ötven árnyalata)

Annyira nagyon nem bírom ezt a két személyt… Ana buta, Grey beteg, ők ketten viszont abszolút tökéletesek egymásnak. Nem mondom, hogy nem sajnáltam néha Anát, amiért így meg úgy játszadozott vele a pacák, de… hagyta, nem? Igényelte, ugye? Ha neki jó, engem nem érdekel.

2) Katy Swartz és Daemon Black – Luxen (Obszidián, Ónix, Opál, Origin, Opposition – Ellenállás)

Nem igazán voltam oda értük, de aranyosak. Azt kedvelem, amikor egy pár eleinte nehezen bír megmaradni egymás közelében kötekedés / cicázás nélkül, ugyanakkor annyira gejl volt a kapcsolatuk, hogy attól a falnak mentem.

3) Travis Maddox és Abby Abernathy - Gyönyörű sorscsapás 1., 2., 2,5

Egy ekkora állathoz, mint Travis, kell egy okos, átgondolt és türelmes csaj. Szerencsére Abby ilyen! Volt már neki rossz, volt még rosszabb, ráadásul soha nem állt ki érte senki és nem is védte meg – ezt viszont ABSZOLÚT megkapja Travistől, aki mindent odaadna a csajsziért. Én szeretem őket, de képtelen vagyok külön-külön gondolni rájuk. Ők Travis és az ő Galambja.

4) Lydia Bennet és George Wickham - Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Utálom őket, de elképesztő, hogy mennyire. Patkányok. Imádtam, amikor úgymond egymáshoz ragasztották őket, hála a kor szellemének! Nincs válás, nincs elhagyás, különben szégyenei lesznek a családjuknak, emiatt egy életet KELL leélniük egymás mellett… Megérdemlik egymást.

5) Budai Rebeka (Bexi) és Nagy Márk – Bexi (Késtél, Hullócsillag, Illúzió, Nélküled, Valahol)

Nagy Márkot valószínűsíthetően képtelen lenne bárki elviselni vagy tolerálni az allűrjeit. Bexi képes annyira szeretni, hogy nem kap gutaütést a majomkodásaitól. Szerintem tökéletesen kiegészítik egymást mind szerelmileg, mind a munkában, mind családilag. (Hiszen ők egy igazi, nagy család Körtével, Evelinnel, Aszádékkal, a törökkel, az új apukával, a régi hugival, satöbbi…)

+1) Szerelmi sokszög, főszerepben velük: Anita Blake és Jean-Claude Anita Blake sorozat

Valóban van néhány pacák (meg mindenféle állat) ebben a kapcsolatban, de az egészet lecsupaszítva csak ketten állnak minden középpontjában: Anita és Jean-Claude. Mind a ketten okos, megfontolt, erős személyiségek – ha egy korba születnek, tuti, hogy halálra szekálják egymást, mielőtt összejönnek és élnek boldogan, kekeckedve, szerelmesen holtukig. Így viszont van a vámpír meg az ő vámpírvadásza és még sok, sok, sok más emberke (és egyéb lény) a kapcsolatukban… 

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

A VALENTIN PROJEKTHÉT TÖBBI RÉSZTVEVŐJE:
♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
Kellemes Valentin Napot Mindenkinek!
♡ ♡ ♡ ♡ ♡


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése