2016. november 13., vasárnap



AniTiger - The Ultimate Book Tag (részlet)


Csodaszép vasárnapot minden kedves könyvmolynak!


Nem tudom, hogy kinek hogyan alakult a hete, de nálam minden összejött - és fáradtságomban kedvet kaptam egy kis book tagezéshez, szóval kerestem egyet, amit már szerettem volna kitölteni és voilá! 
A taget @mrsp-től kaptam: molyon hívott ki!
❖❖❖❖❖
1. Nem szoktál „tengeri beteg” lenni a kocsiban való olvasástól?

Nem, de szeretek az anyós ülésen ülni és nézelődni vagy beszélgetni a családdal – ugyanis csak akkor nem én vezetek, ha a családommal kirándulok. Más esetben meg én vezetek, aközben igazán nem szeretek olvasni, mert az elég káros az egészségre.

Távolsági tömegközeledés (vonat, busz) esetén szeretek olvasni és nem vagyok tengeri beteg.

2.Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?

Most éppen Virág Emília és Dan Wells az abszolút kedvenceim! Mind a ketten képesek valami egészen szövevényeset és elborultat alkotni, de közben tartalmas, humoros és izgalmas történeteket találnak ki.

3.Harry Potter vagy Alkonyat?

HARRY POTTER! Naná!

4.Van könyves táskád?

Nincs, de ölni tudnék örülnék egynek nagyon!
Értük dobog a szívem:

5. Meg szoktad szagolni a könyveket?

Igen, fanatikus booksniffer vagyok! :D

6. Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó?

Annyira szeretném szeretni, de mégsem fogott meg…

7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?

Inkább „szomorúak” vannak, mint viccesek…
Például öcsém keresztszülei olyan szempontból sznobok voltak, hogy gyűjtötték a Mi Micsoda – sorozatot, de – ránézésre - sosem olvasták a köteteket. Elég gazdagok voltak hozzánk képest (őstermelők), szépen külön polcon vezették a sorozatot és ahányszor hozzájuk mentünk – én poroltam le a könyveket és én forgattam, olvastam őket.

Mondjuk, erről jut eszembe, hogy anyum ugyan nem fizetett elő a fenti sorozatra, de hűségesen vette nekem kiskoromban a Tudás könyve újságokat meg támogatta a Vili világa gyűjteményem bővülését! Na, ez egy boldog emlék!

8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?

A Bane krónikák puhatáblásainak nagy része 56 oldalas, ők a leggizdábbjaim!


9. Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?



A tag szabadon vihető, mint általában!
❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
Szép napot mindenkinek!
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése