2016. június 22., szerda



AniTiger - Nagy Nyári Book Tag (vagy Summer Book Tag)


Az a helyzet, hogy már javában olvad a beton a ház előtt, illetve csurira van vágva a kutyusom szőre és én is ledobtam vagy húsz centit séróból, amikorra elérkeztem a NAGY NYÁRI BOOK TAG kitöltéséhez…

Két nagyon kedves moly és blogger is kihívott: Reader_RexFan – Egy Rex-Rajongó Blogja blogról és K_A_Hikari  - Írásaim Tárháza blogról. Köszönöm szépen lányok! :*

Az ő kitöltéseiket itt olvashatjátok:
❖❖❖❖❖
1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Boncsér Orsolya: Fogd rá a jetire! (Nokedli mesék 1.)


2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak!

Keresem, keresem, keresem azt a könyvet, ami valami hidegebb tájékon játszódik, mert én nem szeretek tengerparton nyaralni, de nem tudok ellenállni -

ÍRORSZÁGNAK!

Nagyon jó lenne eljutni egyszer oda, már az Ahol a szivárvány véget ér óta oda vágyom. (Illetve ha jobban belegondolok, akkor az Utóirat: Szeretlek! óta…)

3. Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni, ami egész úton kitart. Melyik lenne ez?

Döntetlen. Nem tudok választania két rettenet hosszú regény között! Mind a kettőt nagyon el szeretném olvasni, de sosincs időm átrágni magam rajtuk...

vagy


4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyv csal biztosan mosolyt az arcodra? 


Én már csak ilyen vagyok: egy-két elejtett törölközős vagy Pángalaktikus Gégepukkasztó poén és máris szép az élet. (Amúgy nem tudom, ki hogy van vele, de én néha csakúgy belelapozok a könyvbe és elolvasom a véletlenszerűen talált részt. Frankón feldob.)

5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé? 
Will Cooper-t!



„Itt egy srác, aki megnevettet, és még a költészetet is szereti? Csípjen meg valaki! Vagy inkább mégsem. Ha ez egy álom, inkább nem akarok felébredni.”


6. A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod? 
Chloe Finly!


Az egyik Sarah Addison Allen regénynek az egyik főbb szereplője, akinek furcsa a viszonya a könyvekkel… Szereti a könyveket és szereti őket elolvasni, tapizni, szaglászni! (Szóval nem úgy értettem a „furcsa viszonyt”, hogy minden hétvégén könyvtárakat gyújtogat, és nem is úgy, hogy paintball puskával jár könyvesboltozni!

7. Add tovább a nyári őrületet - hívj ki más bloggereket is a tagre!

- @Macsii, The Book World blog
- @barbikaunatkozik, Barbi olvas blog
- és mindenki, akinek van kedve kitölteni (akár itt kommentben, akár blogon), mert:

A tag szabadon vihető, mint általában!

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
❖❖❖❖❖


1 megjegyzés: