2015. november 13., péntek



Friss megjelenések, amik érdekelhetnek: Animus, Athenaeum, Maxim, GABO, Fabyen, Ciceró, Scolar, Agave Könyvek, Twister Média


A következő posztba a mostanában megjelent és engemet igencsak érdeklő könyveket válogattam össze. Természetesen lehetetlen volt minden finomnak tűnő könyvet összegyűjteni, így csak a TOP 12 szerepel a posztban.
Igyekeztem nem bő lére ereszteni a friss megjelenések kívánságlistámat, mert a várható megjelenések (kívánság)listám sokkal, de sokkal hosszabb.

Szerencsére hamarosan itt a karácsony, az ajándékozás és a nagy akciók ideje, továbbá mostanra tehető a kiürülő pénztárcák feletti merengés hónapja is... (illetve ez utóbbi lehet, hogy januárban lesz).
❖❖❖❖❖

Animus
> Kristina Ohlsson: Az Ezüstfiú  (Az üveggyerekek 2.)
(Az első rész nem győzött meg, de azért érdekelne a szellemes folytatás.)

Athenaeum
> Salla Simukka: Ébenfekete (Hófehér-trilógia 3.)
(Az elsőről már írtam < itt >, hamarosan jön a második rész értékelése is, a 3. pedig reci lesz.)

(Érdekesnek tűnő ifjúsági regény. Szintén reci lesz.)

(Érdekes online chatszobás, cyberszexes pszicho-thriller. Sajnos nem lesz reci, elveszett felém jövet a postán. (Komolyan. ^.^" Megette a postás vagy nemt'om.))


Maxim (Dream válogatás)
(Romantikus, depressziós regény fiatalokról. Tetszik a témája.)

(Romantikus ifjúsági regény, imádom az írónőt!)


GABO
(Bár az írónő nem győzött meg, a könyv történetére kíváncsi vagyok – igazi szellemhistória!)

Fabyen
(Két kedvenc Fable sorozatom crossovere - (Vis Major 7.) (Halkirálynő 11.), szóval kíváncsi vagyok rá. Szerintem karácsonyi ajándék lesz… remélem.)

Ciceró
(Már a címe is tetszik, a borító figyelemfelkeltő, ráadásul boszis-sárkányos ifjúsági fantasy.)


Scolar
(Imádom az írónőt és nagyin kíváncsi vagyok erre a történetre.)

Agave Könyvek
(Az egyik kedvenc sorozatom 22. része, csak már a pénztárcám nem bírja. :/ De Anita Blake története haláli!)

Twister Média
(Egy új sorozat boszorkányos, mágiás ifjúsági sorozat kezdőregénye. A kiadót (még?) nem ismerem, de a könyvre kíváncsi vagyok!)

❖❖❖ Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet! ❖❖❖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése