2015. szeptember 11., péntek



AniTiger - Liebster Award

 
Ismét egy rendhagyó posztot hoztam, ugyanis kaptam Łexától egy díjat. :)) Ilyen kis blogger kedveskedésről van szó, amiben csak úgy random 10 dolgot le kell magamról írnom, aztán válaszolnom az ajándékozó blog általi 10 kérdésre és végül szétküldhetem 10 további személynek.

Sajnos ez utóbbihoz most nem igazán van hangulatom, ráadásul Willow könyve miatt (épp most olvasom a Holly Goldberg Sloan: 7esével című könyvét) a hangulatom a kis zöld, légyevő állat még zöldebb popsija alatt leledzik. Szóval nincs folytatás – sajnos nálam most ez a hullám megszakad. 
(Azért remélem, hogy a többi megajándékozott folytatja, mert cuki kis játék ez!)

☀ ☀ ☀ ☀ ☀
Szabályok:
1. Írd le, hogy kitől kaptad.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld tovább 10 embernek.*
* Sajnálom, hogy megszakítom, de sosem voltam jó továbbküldésben.
10 dolog rólam
  1. Este/éjszaka órákig megy mellettem a Comedy Central, néha nézem is… sosem jelölöm Snitten, mert lusta vagyok.
  2. Molyon havonta váltogatom a bannerem. PhotoShop szinten tartás is, szórakozás is, hangulati dolog is.
  3. Sosem selfieztem még, pedig telóm lenne hozzá.
  4. Szeretek YouTubeon más gamereket nézni, úgymint JackSepticEye, Markiplier, TheVR, PewDiePie, Yamimash…
  5. Nézni a horrort, játszani a mászkálós-összetett játékokat szeretem.
  6. Nem értem ezt a kirakat-pasi dolgot. Hiába szép vagy nyáladzom, ha ránézek, de attól még ha nem tud megnevettetni, esélye sincs… (Jahm, Gyilkos elmék Reid-jének a fanja vagyok vagy mi. ;))
  7. Imádok listákat írni!
  8. Rémesen hangulatember vagyok. (Hahaha… mint most, lásd fent.)
  9. Ha hagynának és folyamatosan cserélgetnék a hifiben a hangoskönyveket, akkor simán lenyomnék egy téli álmot. (Bocs, késő-késő éjjel van, amikor írom és roh@dt álmos vagyok. :)))
  10.  Most szombaton megyek és levágatom a hátam közepéig érő hajamat valami „rövidebbre”. 10-15 centi mínusz vagy több, attól függően, hogy LOB vagy BOB stílusra szavazok végül… Előre fáj, de várom is.


A 10 kérdés:
1. Legnagyobb álmod?

Egy fix egzisztencia. Munka, kecó, könyvespolcok. Biztonság és jövő. :)

2. Daemon Black vagy Jace Herondale?

Wheee… A választottjukhoz mindkettő „jó” és mindkettő tök ugyanolyan… Áww, nem tudom. Mindkét fandomban más pacák tetszik, nem a fentiek. :( Jem-et akarom…

3. Már csak egy női és egy férfi író létezik a világban. Te melyiküktől olvasnál szívesebben? Csak egyet választhatsz!

A nő könnyű: Vavyan Fable. Rengeteg stílus, humor és akció tökéletes elegye.
A férfi trükkösebb… talán Dan Wells-re szavaznék, mert ő is több stílusban alkot, de jót.

4. Mióta blogolsz?

Még freeblogon kezdtem, több mint 10 éve… Jóóóóóval több, mint 10 éve… Furcsa belegondolni – több blogom is volt, de nem bánom, hogy oda lettek a freebloggal együtt. Idióta kis csajszi voltam. =)

5. Milyen műfajban olvasol szívesebben?

Urban fantasy, ifjúsági/YA. Mondjuk nyitott vagyok sok mindenre, ami nem történelem… Egy életre elég töri könyvet olvastam az érettségihez.


6. Vissza fogsz térni a blogra?

Hm? Mármint oda, ahonnan kaptam a kérdéssort? Naná, naponta-kétnaponta meglesem a blogot! ^.^ Szerencsére aktív a gazdája.

7. Mi a kedvenc szavad?

Anyu


8. A leghülyébb dolog, ami fent van a bakancslistádon?

„Mindenhol a világban enni valami finomat, ami tuti halott, nem bogár és egyéb hasonló. És inni egy kávét vagy egy teát.”
Ne ítéljetek el, zabagép vagyok. :P

9. Fanta vagy Cola?

Penny-s kóla. :D Bár inkább ásványvíz.

10. Mit jelent számodra az írás?

Létforma, önkifejezés, gyakorlás. Folyamatosan írók, jegyzetelek - a lakásban mindenfelé cetlikbe botlik az ember, a gépen ezernyi megkezdett word doku. Igazából néha napján még novellákat is írok, még ritkábban verseket... Legutóbb talán a 100szóbanBudapest-re írtam valami százszavasat. 

Gyakran nem mondom ki a véleményemet, mert rohadt sértő módon őszinte vagyok, így elég sok elfojtás van bennem. Kritikákat, értékeléseket írok – azaz kiadom magamból a rajongást, a hisztit és a fröcsögést anélkül, hogy megsértenék bárkit is szemtől-szembe

(Tudom, most sokan nem szeretnek, mert lepontozgatom a Luxen-könyveket, de hé - De gustibus non est disputandum! = Az ízlésről NEM lehet vitatkozni.) 

☀ ☀ ☀ ☀ ☀
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése