2015. augusztus 16., vasárnap



Várható megjelenések - Főnix Könyvműhely, Fumax, Agave Könyvek, Libri, Scolar, Móra (LOL), Manó Könyvek, Könyvmolyképző

A BEJEGYZÉS KÍVÁNSÁGLISTA-BŐVÜLÉST OKOZHAT!

Az előző bejegyzésben az Athenaeum Kiadó várható és tervezett megjelenéseit szedtem össze, most néhány másik kedvencemre hívnám fel a figyelmeteket!

Ebben a posztban a következő kiadóktól szemezgettem: Főnix Könyvműhely, Fumax, Agave Könyvek, Libri, Scolar, Móra (LOL-könyvek), Manó Könyvek és a Könyvmolyképző kiadó.
Ezek azok a várható / tervezett megjelenések, amiket egészen biztosan el fogok olvasni és alig várom már őket. Illetve elrejtettem egy kedvencemet is a bejegyzésben, ami újraborítózva jelenik meg hamarosan és melegen ajánlom! :D

*Amiért a blog szerzője nem vállal felelősséget.
Én előre szóltam!

No, nézzük is, hogy minek kéne helyet szorítani a polcon!
☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Főnix Könyvműhely

(Megjelenés várható időpontja: 2015. szeptember 1.)
Steampunk kalandregény. Nekem nem is kell több ahhoz, hogy érdekeljen. Ráadásul bele-beleolvastam a magyar írónő regényeibe és tök jól ír. Hamarosan írok is a másik steampunk sorozatának darabjairól.

Fumax

Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja
(Várható megjelenés: 2015. szeptember)
A Nem vagyok sorozatgyilkos főszereplőjének a felnőttkoráról szóló új trilógia első része! Besorolása: horror, thriller. Én imádtam az első trilógiát John Cleaver kölyökkoráról, szóval ezt 100% elolvasom. (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)

Agave Könyvek

(Megjelenésének várható időpontja: 2015. augusztus 27.)
Igazából csak egy régi kedvencem új borítójú kiadásáról van szó, amit a hamarosan jövő film miatt ad ki a kiadó, de ezt a kötetet szívből tudom ajánlani bárkinek. Egyszerűen odáig voltam érte! (Itt olvashatod a véleményemet a könyvről: Ernest Cline: Ready Player One)

Ernest Cline: Armada
(Várható megjelenés: október-november?)
Az előbb említett író első könyve ugye nagy kedvencem, így hatalmas elvárásaim vannak ezzel a könyvvel kapcsolatban. Remélem imádni fogom, mert ismét egy zseniális sztorit kapok! (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)


Laurell K. Hamilton: Affliction (Anita Blake 22.)
(Várható megjelenés: ősz?)
Megszokás… egyszerűen szeretem ezt a furcsa vámpíros-vérállatos, zombis, erotikus és mindenféle sorozatot. Remélem, azért még nyomoznak is alkalomadtán, de egyelőre KÍVÁNCSI VAGYOK Micah családjára! (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)


Libri

(Megjelenés várható időpontja: 2015. szeptember 15.)
LMBT ifjúsági regény, aminek igazából a borítója fogott meg, aztán a fülszövege és nagyon reménykedtem a magyar megleneésben.

Scolar

Rainbow Rowell: Fangirl
(Várható megjelenés: ősz?)
Az Eleanor és Park után kifejezetten várom az írónő második magyar megjelenését. Remélem ismét kapunk egy szép egyedi borítót! Bevallom tördelemesen ott pislog angolul a polcomon, de… (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)

Móra (LOL-könyvek)

Kelly Oram: Cinder & Ella
(Várható magyar megjelenés: 2015. szeptember-október)
Rákaptam a LOL-könyvekre, szóval várom az újabbat. Ráadásul tündérmese feldolgozásnak tűnik a cím alapján, de majd jól meglepődöm. (Hogy nem az? haha…) (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)


Manó Könyvek

Joss Stirling: Misty Falls
(Várható magyar megjelenés: 2015 vége?)
A savant srácok közül a kedvencem következik a sorban, évek óta várom a folytatást… mondanám, hogy évtizedek óta, de az talán csöppet túúúlzás lenne. (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)

Könyvmolyképző

Rick Riordan: The Mark of Athena
(Várható magyar megjelenés: 2015 vége?)
Az Olimposz Hőseinek 3. része. A másodikat 1-2 hónapon belül olvasom, szóval várom a folytatást. (Magyar Molyos adatlapja még nincs.)


☀ ☀ ☀ ☀ ☀
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a Pinterest tábláimról vannak vagy sajátok.
☀ ☀ ☀ ☀ ☀

3 megjegyzés:

  1. Igazából a Ready Player One-t be akartam választani a 10 könyvklubos könyvbe, de mivel sehol nem lehetett kapni, ezért letettem róla. És nagyon bosszús lettem, amikor egy-két napja láttam a moly-on, hogy újra kiadják, ráadásul már egy-két hét múlva meg is lehet venni!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is eszembe jutott, amikor a személyes ajánlásokról beszéltünk... ugyanarra jutottam, mint te és aztán megláttam molyon... Erre most igazán nem tudok, mit mondani. :D Legalábbis semmi nőieset. :D

      Törlés
    2. :D Mindegy, ha valamikor a közeljövőben megint lesz ilyen témájú könyvklub, és még kapható lesz (vagy addigra harmadjára is kiadják), akkor tuti beválasztom. :)

      Törlés