2015. augusztus 6., csütörtök



Nyereményjáték - eredményhirdetés!


Szóval szépen, csendben lezajlott a blogom első nyereményjátéka. Szerintem nem volt nehéz, de azért voltak apróbb problémák, amiket a következőnél igyekszem kiküszöbölni… De nem szeretném húzni az időt, szóval az érdekességek a bejegyzés végén találhatóak meg.

A nyereményjátékot

RÉKA H.

nyerte meg!

Gratulálok a nyertesnek, már ment is neki egy email tőlem! ;)

A többiek pedig ne szomorkodjanak, hiszen ha…
  • pesszimista verzió: a nyertes nem válaszol, akkor 4 napon belül újra sorsolok a blog követői közül, illetve az
  • optimista verzió: szeretnék még idén nyereményjátékozni. Szóval, ha sikerül szponzort és/vagy támogatást szerezni, akkor ismét játszhattok velem.

☀ ☀ ☀ ☀ ☀

Érdekességek a nyereményjátékkal kapcsolatban

Mivel elárasztottak a számon kérő üzenetek, így hozzátenném, hogy 1327 (!) pontot gyűjtöttetek össze, rengeteg mindent kellett ellenőriznem. Átnéztem a blog követőit a bloggeren, az emailes követést és még a Bloglovin’-ost is, mert néhányan nem jelezték hol „Rendszeres Olvasók”. Minden egyes megosztást ellenőriztem és átnéztem azt is, hogy mindkét kötelező mező megvan-e. Miután mindent átnéztem - órák alatt egyébként! - csupán 1150 érvényes pont maradt...

Aminek nagyon örültem, hogy rengetegen ajánlottak nekem könyveket! Ellenőrzés közben létrehoztam magamnak Molyon egy polcot, amire összegyűjtöttem minden általatok ajánlott könyvet!

A polc elérhető itt: BooksForBlog

…a nyereményjáték keretein belül ajánlották… 
Ajánlj könyvet! (nem kötelező) mezőben

Több, mint 150 fix könyvet ajánlottatok nekem! Köszönöm szépen. Azt hiszem, lesz honnan szemezgetnem a jövőben! Meglepődve láttam, hogy a kitöltés időpontja után több általatok javasolt könyvről is írtam, szóval már el is kezdtem a teljesítést. :D *pacsi!*

Legyetek jók/rosszak/szobatiszták a következő nyereményjátékig!


☀ ☀ ☀ ☀ ☀
A képek vagy sajátok, vagy a Pinterest tábláimról vannak.
☀ ☀ ☀ ☀ ☀

5 megjegyzés:

  1. Köszi még egyszer a játékot!!!!:)
    Aki számon kért, annak ejnye-bejnye, szerintem jó volt izgulni, hogy nyerek-e!Én élveztem!
    A szerencsésnek pedig gratula! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek!
    Baromi nagy munka lehetett mindent egyesével ellenőrizni. Gondolom örülsz, hogy túl vagy rajta. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazából azzal ment el aug. 5. délelőttje és dele :D Azért nem volt piskóta, de legközelebb is ilyen rafflecopteres lesz, mert nehezebb lenne minden emailben küldött cuccot egyesével rendszerezni. (Pedig látom, hogy nem annyian bírják ezt a kitöltögetést. De ez van.)

      Törlés
  3. Hello, most nem tudom hogy nyertem-e, én iratkoztam fel Réka H. néven és úgy is játszottam de emailt nem kaptam. Lehetséges hogy van még egy Réka H. ? Előre is köszi a választ:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) A nyertes még aznap este visszaírt nekem, sajnálom a félreértést. Több Réka (H.), Anita, Niki stb nevű feliratkozóm is van, mint a rafflecopter által kiderült. :)

      Igazából csak a megadott emailcímeitek alapján tudlak igazán azonosítani titeket, azt pedig mégsem írhattam ki, nem örült volna a nyertes :)

      Törlés