2015. július 9., csütörtök



Anitiger - Vakáció book tag


Az ifjúság már javában vakációzik, amíg az idősebb korosztály küzd a meleggel és a napi teendőkkel. Napfény, fagylalt és dög meleg. Így tudnám jellemezni a nyarat, bár igazából éppen hatalmas vihar tombol odakint. A Nyári tervek –listámon viszont a mai napon kipipálhattam a rommá ázást! Juhú!
Mondjuk, egyelőre jobban örülök annak, hogy 1) túl vagyok az írásbeli és a gyakorlati vizsgáimon, illetve hogy 2) gyorsan gyógyul a szemem, ma elalvás előtt már olvashatok is!

Visszatérve a bejegyzés témájához…

Ezt a taget már nézegettem másoknál, aztán egy kedves molyci kihívott rá. Az én kihívóm @baboi (Zita), aki a baboi véleményt alkot blog írója! Ezúton is köszönöm még egyszer a taget! :)

Íme, az áció…-káció….-akáció…- VAKÁCIÓ Book tag!

☀ ☀ ☀ ☀ ☀ 

1. Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?


Nem hiszem. De fura kérdés!

Bár jobban belegondolva az idei nyáron elég különös dolgokat olvastam: A munka törvénykönyve, Bérszámfejtés gyakorlata, Humánerőforrás-menedzsment és Társadalombiztosítási ügyintézők kézikönyve.

Könnyű, nyári olvasmányok, aren’t they?

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?

Most nagyon hisztis vagyok, szerintem a legtöbb szereplőt agyoncsapnám egy ásóval… Talán Joss Stirling karaktereihez lenne kedvem – valamelyik Benedict fiúhoz. Ki legyen? Esetleg az okos és gazdag Yves? Vagy a bolond, humoros Xav?
Most Xavier Benedictet választom!

3. Egy nyári hangulatú könyvborító?

Izzó, döglesztő nap a sivatag felett. Számomra ilyen a nyár.
Christopher Moore: Prérifarkas blues


4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?

Shannon Hale: Austenland – Vakáció Mr. Darcyval

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?

Oké, nem tudom miért, de nekem egyből ő ugrott be: Cressida Cowell: How to Train Your Dragon… Már nagyon sárkányt nevelnék, úgy néz ki!

6. Egy kék színű borító - ég, tenger?

Camilla Lackberg: A kőfejtő


7. Egy sárga színű borító - homok, nap?

Napocska-minta: Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?


8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?

Már megbeszéltük, hogy csak Xavierrel vagyok hajlandó megmozdulni! Hol itt a kérdés? :D

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?

Hirtelen kettő is eszembe jutott… illetve több is beugrott, de nem fogom felsorolni sanyarú múltam összes akkor menő, most égő slágerét. :D

Bikini – Fagyi

és UFO - Nyár van 

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?

10? Minimum. Nálam inkább az a kihívás, hogy haladjak a sajátjaimmal és ne csak a könyvtáriakat olvasgassam…
☀ ☀ ☀ ☀ ☀
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
☀ ☀ ☀ ☀ ☀

3 megjegyzés:

  1. Orulok, hogy javul a szemed. Remelem, hamar rendbejon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Úgy tűnik, már majdnem teljesen rendben van. :)
      Remélem jól telik a nyaralás!

      Törlés
    2. Koszi, de nem nyaralok, hanem dolgozom. Ezert vagyok teljesen betablazva. De sok szep helyet latok, ugyhogy nem panaszkodom. :)
      Orulok hogy ilyen gyorsan javul a szemed.

      Törlés