2014. augusztus 21., csütörtök



Anitiger - 4K (könyves kérdőív kitöltése kérésre)


Ismét nem könyvértékeléses bejegyzést írtam, hanem Hurricane (@MataHari) bloggerinától (http://sichinformieren.blogspot.hu/) kaptam egy kérdőívet és azt töltögettem ki. Szóval ez a bejegyzés rólam szól! :)
Kiket szeretném, hogy töltsék ki? 
hepi1122 és mrsp (Természetesen bármely erre tévedő moly és/vagy blogger viheti szabadon a kérdéseket a saját oldalára engedély kérés nélkül!)

Kérdések és válaszok:

1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Nem szokásom, bár a Jégviráglányok közben folyton éhes voltam… és ettem is. Utálom az évekkel később felbukkanó kajamaradékot a lapok között.

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Télen 100 %-osan teán futok, de nyáron jeges ásványvíz vagy hideg, alkoholmentes sör a nyerő. (Csak mert imádok vezetni.)

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Tankönyvekbe írtam anno, de regényekbe sosem.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Van sok-sok szép könyvjelzőm!

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Könyvfüggő. Akármikor le tudom tenni, csak akkor nem, ha nagyon izgalmas.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Nem. Olyan ember vagyok, aki a sarokba hajítja a könyveket hajigáló, nagyon idegesítő embereket!

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Ha abszolút nem kivehető a szövegkörnyezetből, hogy mit jelenthet, akkor igen.

8. Mit olvasol most?
Richelle Mead-től olvasom újra a Vámpírakadémiát…

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Vavyan Fable: Holt volt, holt nem volt… - Tesco 30%-os akción :) Inkább cserélni szoktam – utoljára Jane Austen: A klastrom titkát szereztem be cserével!


10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Este az ágyamban vagy akármikor a fotelecskémben. (Vagy adj egy könyvet és úgyis tök mindegy…)

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Az a fontos, hogy kerek legyen a sztori. Olvastam már 3 részest, amit egy könyvben meg lehetett volna korrektül írni, de önálló regényt is, ami sokkal jobban funkcionált volna sorozatnak. Persze szeretek nyakig elmerülni egy-egy világban, így főleg sorozatokat olvasok. (Meg manapság minden sorozat már…)

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Nálam a Harry Potter az a könyv, amit nem értem miért nem olvasott még el mindenki, de Fable könyveivel is így vagyok.


13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Sorozat szerint, aztán író szerint, meg ahogy éppen elfér. Nem a szép könyvespolc, hanem a maximális kihasználás híve vagyok. (Magyarul kevés a helyem és az öcsém nem hajlandó átalakítani a szobáját a házi könyvtárammá.)
Köszönöm szépen a lehetőséget és azt is, ha végigolvastátok!
A képek a Pinterest tábláimról vannak. (Innen & innen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése